Hadid

Mamasani

Hadid

Mamasani

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاید شما همیشه به این فکر بوده اید که کسب و کار خودتان را توسعه بدهید. شاید تا حدودی موفق بوده باشید اما هنوز آن طور که می خواهید به هدفتان نرسیده باشید.

ما در آکادمی بازاریابی و رشد کسب و کار حدید سعی می کنیم که مطالبی که برای موفقیت شما لازم است را با شما در میان بگذاریم. در زیر لیستی از جدیدترین مطالب را می بینید.

1. برندسازی چیست و چه طور می توان آن را آغاز کرد. این مطلب شما را با مفهوم و روش ها آشنا می کند.

2. شما برای برندتان به یک اسم خوب نیاز دارید. اسم برند همیشه با شما خواهد بود. پس یک مقاله که شما را برای انتخاب بهترین اسم برند یاری کند ضروری است.

3. شما حتما برای برندتان نیاز به تبلیغات دارید. چقدر با روش ها و نکات مثبت و منفی هر کدام از آن ها آشنایید؟

4. درست است که ساخت برند کاری سخت، پر چالش و هزینه بر است اما ما روش هایی را به شما پیشنهاد کرده ایم که بتوانید با بودجه ی محدود هم به اهدافتان برسید.

5. یکی از این روش های بازاریابی محتوا است. شما باید یک استراتژی قوی برای بازاریابی محتوا داشته باشید. با این مفهوم آشنایی دارید؟ اگر نه پس شروع کنید.

برای مثال برند "دوشو" که در زمینه تولید محصولات غذایی فعال است، برای بازاریابی خود به تولید محتوا های مفید و آموزنده دست می زند. مقالاتی مربوط به انگور، خواص انگور، شیره انگور و ... را به صورت منظم تولید و منتشر می کند.

یا برند تیرتاج که برندی فعال در زمینه تولید و بازاریابی زیورآلات و جواهرات سنتی است را در نظر بگیرید. آن ها محتواهای نابی برای شبکه های اجتماعی خود تولید می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی