Hadid

Mamasani

Hadid

Mamasani

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بازاریابان اهمیت هدف قرار دادن این جامعه بزرگ از مخاطبان در رسانه اجتماعی (social media) را می دانند و برای جذب مشتریان از این شبکه ها تلاش می کنند. پیش بینی می شود سرمایه گذاری در بازاریابی و تبلیغات رسانه اجتماعی تا سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان به ۴۸ میلیارد دلار برسد.

از آنجایی که بسیاری از مردم زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذارند و حتی چک کردن آنها بخشی از زندگی روزمره شان شده، رسانه اجتماعی فرصتی عالی برای بازاریابی ایجاد کرده است.

راهنمای جامع کمپین های بازاریابی رسانه اجتماعی

تبلیغات رسانه اجتماعی ارزان و موثر هستند و به راحتی به دست مخاطبان می رسند. کمپین های تبلیغاتی رسانه اجتماعی به تکنیکی مهم در بازاریابی اینترنتی تبدیل شده اند. با وجود میلیاردها کاربر در شبکه های اجتماعی و افزایش نفوذ رسانه اجتماعی در زندگی مردم، کسب و کارهایی که در رسانه اجتماعی فعالیتی نداشته باشند بازار وسیعی از مخاطبان با ارزش را از دست می دهند.

 

بازاریابی چیست؟

بازاریابی شامل توسعه محصول، تحقیقات بازار، توزیع محصول، استراتژی فروش، روابط عمومی و خدمات به مشتریان است. بازاریابی در همه مراحل و فعالیت های یک کسب و کار حضور دارد و از پلتفرم های مختلف، کانال های رسانه اجتماعی و تیم های تخصصی برای شناسایی مخاطبان هدف، تعامل با آن ها و معرفی برند استفاده می کند.

 

استراتژی و برنامه ریزی

هشت مدل و ابزار برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای مشتری محور

هر یک از این المان ها را در کسب و کارتان تحلیل کنید، تا بتوانید برنامه استراتژیکی بسازید که با کمک آن، نیازهای مشتریان تان تامین می شود.

با بکارگیری این مدل ها و ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک، قادر به ایجاد یک برنامه استراتژیک جامع و موثر خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای نهایی برنامه ریزی استراتژیک را ببینید.

 

تعریف سئو در ۱۰۰ کلمه (به همراه سوالات متداول)

سئو (SEO)، مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و تنها چیزیست که طی این سال ها بدون تغییر مانده است. سئو، به تکنیک هایی اشاره دارد که کمک می کنند وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو، رتبه ی بالاتری را دریافت کند. همچنین باعث می شوند، افرادی که به دنبال راه حل های پیشنهادی برند، محصول یا خدمات شما در موتورهای جستجو، مانند گوگل، یاهو و بینگ هستند، از وب سایت شما بیشتر بازدید کنند.

مدیر فروش، در یک هفته ی معمولی و خسته کننده، چه کاری انجام می دهد؟

مانند اکثر مشاغل مدیریتی، مدیریت فروش نیز با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد همراه است. اغلب اوقات رهبران، تیمی با سطوح مختلف تجربه، تعهد، مهارت و انگیزه در اختیار دارند. برای موفقیت کل سازمان، ضروری است که رفتار هر نماینده فروش را بشناسید و مشخص کنید چگونه می توانید در روابط فردی و تیمی، به طور موثری ارتباط برقرار نمایید.

موفق ترین مدیران، این موضوع را می دانند و برای به حداکثر رساندن تلاش ها و نتایج شان، به درستی روزها و هفته های خود را برنامه ریزی می کنند. آنها در مورد جایی که وقت خود را می گذرانند و شخصی که این اوقات را با وی سپری می کنند، بسیار با ملاحظه هستند. مدیران عالی فروش، افرادی هستند که در تمام جنبه های نقش خود، از فرایند پیش بینی  گرفته تا انجام مصاحبه، رفتاری الهام بخش از خود نشان می دهند.

۲۵ آمار مهم درباره جست و جوی گوگل

هرچند گوگل اطلاعاتی از حجم جست و جوها منتشر نمی کند اما تخمین زده می شود هر ثانیه نزدیک به ۷۰ هزار جست و جو از طریق آن انجام می شود، یعنی ۵.۸ میلیارد جست و جو در روز و نزدیک به ۲ هزار میلیارد جست و جوی سالانه در جهان! هر فرد عادی به طور متوسط در روز ۳ تا ۴ بار از جست و جوی گوگل استفاده می کند.

 

    چگونه یک طرح کسب و کار بنویسیم (به روز شده برای سال ۱۳۹۸)

    در این راهنمای گام به گام، هر یک از مراحل نوشتن طرح کسب و کار را برایتان توضیح می دهم که کمکتان می کند به اهدافتان برسید. اگر تنها به دنبال قالب قابل دانلودی برای شروع کسب و کارتان هستید، پس این مقاله را نخوانید و همین حالا آن را از اینجا دانلود نمایید. یا اگر فقط می خواهید شکل کامل طرح کسب و کار را ببینید، نگاهی به این مجموعه با بیش از ۵۰۰ نمونه ی رایگان طرح کسب و کار بیندازید.

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی