Hadid

Mamasani

Hadid

Mamasani

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چرا اپلیکیشن یا وبسایت؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که گوشی همراه دارید حتما تجربه ی کار کردن با اپلیکیشن ها را دارید و احتمالا بیشتر زمان کارکرد خود با موبایل را در اپلیکیشن های متنوع آن می گذرانید.

وبسایت یا اپلیکیشن فرصتی را در اختیار شما می گذارد که به کمک آن قادرید که ارتباطی موثر و پویا با مخاطبان یا مشتریان خود داشته باشید، محصولات خود را در معرض دید آن ها بگذارید، اطلاعات لازم درباره برندتان را با آن ها به اشتراک بگذارید و افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

طراحی اپلیکیشن در شیراز

مهم نیست که در کدام شهر باشید یا چقدر بودجه داشته باشید. همیشه راه کارهایی ساده یا پیچیده برای پاسخ به نیازهای شما وجود دارد. می توانید وظیفه ی طراحی خود را به تیم های فریلنس یا شرکت های حرفه ای بسپارید. مهم این است که از کیفیت کاری که تحویلتان می دهند مطمین شوید. اگر توان مالی لازم را دارید سعی کنید از شرکت های با تجربه و رویکردهای به روز کمک بگیرید.

 

طراحی وبسایت در شیراز

وبسایت ها هم مانند اپلیکیشن ها می توانند به روش های مختلف به کسب و کار شما خدمت برسانند. وبسایت ها برخلاف اپلیکیشن ها نیازی به نصب بر روی گوشی همراه مشتری را ندارند. اگر وبسایت می تواند پاسخ گوی نیاز های شما باشد، برایتان مقرون به صرفه تر است که به جای اپ، وبسایت داشته باشید. برای این کار یا می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید یا این که وبسایتتان را به صورت سفارشی و مختص به خودتان بسازید.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی